Documenten
Bekijk de pagina met downloads voor financieel adviseurs
De Intermediair Service Desk (ISD) is in 2014 opgericht om de tussenpersoon een direct aanspeekpunt te geven binnen Lloyds Bank. Snelle doorlooptijden, makkelijk schakelen en vaste dossierbehandelaars zijn het uitgangspunt. U kunt uw klant optimaal helpen, de ISD ontzorgt u.
U kunt onze Intermediair Service Desk telefonisch bereiken op 020 305 78 04 (ISD 1) of 020 305 78 05 (ISD 2) van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.
E-mail: isd@lloydsbank.nl
WhatsApp: 06 45 495 655
Ömer Kutlubay
Telefoon: 06 233 174 07
E-mail: Omer.Kutlubay@lloydsbank.nl
Jeffrey Rotteveel
Telefoon: 06 239 365 53
E-mail: Jeffrey.Rotteveel@lloydsbank.nl
Wij zorgen ervoor dat de hypotheekaanvraag van uw klant snel en soepel verloopt. Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u een bijzondere situatie bespreken? Neem dan vooral contact met ons op. Wij staan voor u klaar!
✓ Indicatief hypotheekaanbod
Actuele verwerkingstijd: binnen 1 werkdag
✓ Persoonlijke service
Wij houden u op de hoogte
✓ Dossier compleet?
Actuele verwerkingstijd: beoordeling binnen 4 werkdagen
✓ Niet onderop na rappel
Extra stukken benodigd? Dossier krijgt voorrang
Neem contact op met uw accountmanager Jeffrey Rotteveel (06 239 365 53) of Ömer Kutlubay (06 233 174 07). Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u uw klacht eerst bespreken met uw accountmanager. Komt u er samen niet uit? Dan kunt u via e-mail een officiële klacht indienen via isd@lloydsbank.nl. Wij sturen uw klacht ter behandeling door aan de klachtencoördinator.
Neem contact op met onze afdeling Beheer op telefoonnummer 020 200 83 88.
Hypotheekgids Lloyds Bank Hypotheek
Voorwaarden Lloyds Bank Hypotheek
Wilt u snel een eenvoudig een indicatie van de maximale leensom van de Verhuurhypotheek berekenen? Maak dan gebruik van onze sneltoets.
Naar sneltoets
Bekijk de pagina met downloads voor financieel adviseurs