Lloyds Bank is onderdeel van Lloyds Banking Group. Een groep die in 2009 is ontstaan uit een fusie tussen een aantal bekende Britse financiële instellingen, waaronder Lloyds Bank en Bank of Scotland. Onze gezamenlijke geschiedenis gaat daarmee terug tot 1695.
Lloyds Banking Group is actief in zo'n 10 landen over de hele wereld, de meeste in Europa. In ons moederland Groot-Brittannië hebben we meer dan 30 miljoen klanten. Daar zijn we de grootste in betaal- en spaarrekeningen, hypotheken, persoonlijke leningen en credit cards. Dat Lloyds Bank onderdeel is van een grote instelling met zo veel kennis en ervaring heeft voordelen voor u. Zo hebben we een enorm netwerk en kunnen wij u efficiënt en professioneel helpen.

Onze Hypotheek Service Desk is op de volgende tijden telefonisch te bereiken:

  • op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 20.00 uur
  • op vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur

Onze Spaar Service Desk is bereikbaar:

  • op maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur
  • op vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur

Bel 020 200 83 88 of stel uw vraag per e-mail.

Voor de administratie van uw lening werkt Lloyds Bank samen met Stater Nederland, een gerenommeerde organisatie die voor een groot aantal geldverstrekkers in Nederland de administratie uitvoert.