Klik hier om de algemene voorwaarden behorende bij de Lloyds Bank Hypotheek te downloaden. U kunt de algemene voorwaarden ook terugvinden onder het menu 'Klantenservice'. Klik dan op 'Downloads'. 

Het maken van de berekening via onze website kost u, als u de juiste informatie voorhanden hebt, ongeveer 5 minuten. Vervolgens kost het aanvragen van een indicatief hypotheekaanbod circa twintig minuten. Als u hulp nodig heeft kunt u altijd terecht bij onze Hypotheek Service Desk, via telefoonnummer 020 200 83 88. Lees meer over het aanvragen van een hypotheek bij Lloyds Bank.

Nee, uw hypotheekaanbod is geheel vrijblijvend en kosteloos. U betaalt uitsluitend behandelingskosten als uw hypotheek daadwerkelijk passeert bij de notaris.

Wij brengen eventueel kosten in rekening wanneer u de geldigheidsduur van een Lloyds Bank hypotheekaanbod wilt verlengen. Indien de rente gedurende de tweede periode van drie maanden stijgt, bent u ons bereidstellingsprovisie verschuldigd. Deze provisie bedraagt 0,25% per verlengde maand, te rekenen over de totale hypotheeksom.

Als de marktwaarde van uw woning is gestegen en/of uw hypotheek lager is geworden door een (extra) aflossing, dan kan het zijn dat uw hypotheek in een andere tariefklasse valt. Lees meer over de tariefklassen van Lloyds Bank.

Aan het einde van uw rentevastperiode past Lloyds Bank uw tariefklasse automatisch aan. U kunt ook zelf een verzoek doen om de toepasselijke tariefklasse voor uw hypotheek te herzien. U hoeft hiervoor niet te wachten tot het einde van de rentevastperiode.

Als u wilt weten wat er in uw specifieke situatie mogelijk is, neem dan contact op met onze Hypotheek Service Desk.

Mail uw verzoek naar hypotheek@lloydsbank.nl onder vermelding van uw hypotheeknummer of neem contact op met onze Hypotheek Service Desk via nummer 020 200 83 88.