Lloyds Bank heeft strenge beveiligingsregels. Als u inlogt, komt u in een beveiligde omgeving. Dat ziet u in de adresbalk van uw browser aan de ‘https’ en aan een dicht slotje. Als u Internet Explorer gebruikt, staat dat slotje in de onderste taakbalk. Lees meer veelgestelde vragen om uw gegevens nog beter te beveiligen.

Meer informatie over veilig bankieren vindt u de website 'Veilig Bankieren' van de Nederlandse Vereniging van Banken.

Controleer in de adresbalk van uw browser of het adres begint met ‘https’. Kijk in de adresbalk of op de onderste taakbalk of u een dicht slotje ziet. Als u dat ziet, is de internetverbinding met Lloyds Bank beveiligd. U kunt op het slotje klikken. Daarmee opent u het beveiligingscertificaat.

In de volgende situaties blokkeren we uw Internet Spaarrekening. Dat doen we voor de veiligheid van uw gegevens.

  • Als u drie keer achter elkaar de verkeerde inloggegevens intypt
  • Als u drie keer achter elkaar de verkeerde activeringscode intypt
  • Als wij of u denken dat uw gegevens zijn misbruikt

Als uw rekening geblokkeerd is, bel ons even op. Voor de veiligheid van uw gegevens lossen we dit niet online of via e-mail op.

  • Zorg voor een goed anti-virusprogramma op uw computer. Installeer direct alle updates. 
  • Schrijf uw wachtwoord niet op en ga zorgvuldig om met uw gebruikersnaam.
  • Schrijf de antwoorden op de beveiligingsvragen niet op. 
  • Bewaar deze gegevens ook niet op uw computer.
  • Installeer geen programma’s waarmee u gegevens codeert.

Wij beschermen uw persoonlijke gegevens op onze internetpagina’s met SSL-encryptie. Dat ziet u aan het gele slotje in uw scherm. SSL staat voor Secure Sockets Layer.

  • Neem direct contact met ons op
  • Verander direct uw wachtwoord en beveiligingsvragen voor internetbankieren