Wij mogen uw naam alleen veranderen als u officieel een andere naam hebt. Stuurt u ons daarom een kopie van uw trouwcertificaat of uw naamsveranderingdocument. U moet de kopie bij uw gemeente laten waarborgen. Een gewone kopie is niet geldig. Uw gegevens moeten wel blijven kloppen met de gegevens op uw tegenrekening. Deze zullen dus ook moeten worden aangepast.

Stuur de kopie naar:
Lloyds Bank
Spaar Service Desk
Postbus 93020
1090 BA Amsterdam

Als wij uw naam veranderd hebben, sturen we u de kopie terug. 

Toen u de Internet Spaarrekening opende, heeft u een betaalrekening opgegeven als tegenrekening. Als u uw spaargeld wilt opnemen, doet u dat via die rekening. Wilt u uw spaargeld via een andere betaalrekening opnemen? Dan kunt u dat zelf veranderen. 

  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op ‘Rekeninginformatie’
  3. Klik op ‘Tegenrekening’
  4. Klik op ‘Tegenrekening wijzigen’
  5. Verander het rekeningnummer
  6. Wij sturen een sms met een mTAN naar uw mobiele telefoon
  7. Vul de mTAN in
  8. Vervolgens doet u een storting van uw nieuwe tegenrekening. Als wij deze kunnen verwerken is uw rekeningnummer veranderd
  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op 'Uw Gegevens'
  3. Klik op 'Wachtwoord wijzigen'
  4. Verander uw wachtwoord
  5. U ontvangt een SMS met een mTAN
  6. Vul de mTAN in

U kunt uw mobiele telefoonnummer alleen veranderen door ons een mail vanuit uw beveiligde mailbox te sturen. Wij veranderen het telefoonnummer dan zo snel mogelijk.

  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op ‘Mailbox’
  3. Open uw beveiligde mailbox
  4. Kies bij onderwerp voor 'wijziging mobiele telefoonnummer' en stuur ons een e-mail met het nieuwe mobiele nummer. Wij zullen vervolgens uw mobiele nummer aanpassen

U kunt uw Internet Spaarrekening op ieder moment sluiten of opheffen. Stuur ons daarvoor een mail vanuit uw beveiligde mailbox:

  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op ‘Mailbox’
  3. Open uw beveiligde mailbox
  4. Kies als onderwerp 'Sluiting van de rekening' en stuur ons een e-mail met uw rekeningnummer en reden van opheffing

Verhuist u binnen Nederland? Geef dan zo snel mogelijk uw nieuwe adres aan ons door.

  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op 'Uw Gegevens'
  3. Kies 'Persoonlijke gegevens' en vervolgens 'Persoonlijke gegevens aanpassen'
  4. Verander uw adres
  5. U ontvangt een SMS met een mTAN 
  6. Wij sturen een sms met een mTAN naar uw mobiele telefoon.
  7. Vul de mTAN in

Een van de voorwaarden bij uw Internet Spaarrekening is dat u in Nederland woont. Als u naar het buitenland verhuist, moet u uw Internet Spaarrekening daarom sluiten. Stuur ons daarvoor een mail vanuit uw beveiligde mailbox.

  1. Log in op uw Internet Spaarrekening
  2. Klik op ‘Mailbox’
  3. Open uw beveiligde mailbox
  4. Kies als onderwerp 'Sluiting van de rekening' en stuur ons een e-mail met uw rekeningnummer

Wanneer u een wijziging in uw persoonlijke gegevens doorvoert, vragen wij u eenmalig om uw inkomensgroep aan ons door te geven. Dit doen wij in verband met de Wet ter voorkoming van Witwassen en het Financieren van Terrorisme (WWFT). In het kader van de WWFT moeten alle banken in Nederland verplicht een risicoprofiel van klanten opstellen. Lloyds Bank gebruikt hiervoor onder andere de door de klant opgegeven inkomensgroep en vraagt deze op tijdens een contactmoment met de klant. U hoeft uw inkomensgroep alleen door te geven als wij deze nog niet eerder van u hebben ontvangen.