Wij versturen jaarlijks meer dan 240.000 brieven met de post naar onze klanten. Dit kan best minder en handiger vinden wij. Ontvangt u nog papieren post van ons? Dan gaat er iets veranderen. Op 27 januari stoppen wij met het versturen van papieren post en zetten wij alle brieven digitaal voor u klaar in Mijn Hypotheek. Mijn Hypotheek is een beveiligde online omgeving waar alleen u toegang toe heeft.

Voordelen van digitale post

- Minder papiergebruik en dus beter voor het milieu

- U kunt uw post altijd en overal bekijken

- Een brief downloaden en printen kan wanneer u maar wilt

- Alle informatie over uw hypotheek staat overzichtelijk en veilig op één plek

Hoe bekijkt u uw digitale post?
U kunt alle post over uw hypotheek vinden bij het kopje ‘Documenten’ in Mijn Hypotheek. Zodra er nieuwe post voor u is, krijgt u een e-mail van ons.
Let op: Uw jaaropgave over 2019 is een van de eerste brieven die u alleen digitaal ontvangt. Op de jaaropgave staan de gegevens die u nodig heeft bij uw belastingaangifte. Vanaf eind januari kunt u uw jaaropgave downloaden in Mijn Hypotheek.

Nog geen toegang tot Mijn Hypotheek?
Wilt u graag uw digitale post bekijken? Maar heeft u nog geen toegang tot Mijn Hypotheek? Dan kunt u snel en eenvoudig een account aanmaken. Hiervoor heeft u een unieke toegangscode nodig. Bent u al langer klant bij Lloyds Bank? Dan vindt u deze toegangscode in de brief die u in januari van ons krijgt. Bent u nu bezig met het afsluiten van uw hypotheek? Dan ontvangt u een brief met uw toegangscode nadat u de hypotheekakte heeft ondertekend bij de notaris.

Heeft u nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen. Of bel met onze Hypotheek Service Desk via telefoonnummer 020 200 83 88 en kies voor optie 3 ‘Heeft u een vraag over digitale post?’. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur.