Via uw persoonlijke Mijn Hypotheek online omgeving kunt u altijd en overal de actuele gegevens van uw Lloyds Bank Hypotheek inzien. Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij de mogelijkheden van Mijn Hypotheek uitgebreid. Vanaf heden kunt u namelijk uw nieuwe rentevastperiode ook via Mijn Hypotheek kiezen. Drie maanden voordat uw rentevastperiode eindigt, ontvangt u van ons een renteherzieningsbrief. Deze brief ontvangt u ook digitaal via Mijn Hypotheek. U kunt nu zelf bepalen via welk kanaal u een nieuwe rentevastperiode kiest.  

Hoe werkt het?

Nadat u in Mijn Hypotheek bent ingelogd, kunt u bij het tabblad ‘Renteherziening’ klikken op ‘Rentevastperiode wijzigen’. Daar kunt u per leningdeel een nieuwe rentevastperiode kiezen. Uw nieuwe maandbedrag wordt automatisch berekend en is meteen zichtbaar. Zodra u uw nieuwe rentevastperiode heeft gekozen, dient u de stappen ter bevestiging te volgen. 
De nieuwe rente gaat in aansluitend op de einddatum van uw vorige rentevastperiode.

Het blijft ook mogelijk om uw keuze voor een nieuwe rentevastperiode per post aan ons door te geven. Dit kunt u doen door uw keuze aan te kruisen op het volmachtformulier en het formulier naar ons terug te sturen via post of e-mail. Wanneer u niet of niet op tijd een nieuwe rentevastperiode kiest, houden wij standaard de huidige rentevastperiode aan als nieuwe periode.  

Voor advies over welke rentevastperiode u moet kiezen verwijzen wij u graag naar een onafhankelijk financieel adviseur bij u in de buurt.

Heeft u nog geen toegang tot Mijn Hypotheek? Vraag deze dan hier aan.