Voor het eerst inloggen op het vernieuwde Internetbankieren

Bent u al klant? Vul dan eerst uw huidige gebruikersnaam in. Daarna ontvangt u uw nieuwe gebruikersnaam en kiest u zelf een wachtwoord. In deze video leggen wij in een halve minuut aan u uit hoe dit precies werkt.

Tip: Wij raden u aan om uw nieuwe gebruikersnaam op een veilige plek te bewaren.

Vragen over het inloggen

Uit veiligheidsoverwegingen kunt u uw mobiele telefoonnummer alleen schriftelijk veranderen met het formulier ‘Mobiele telefoonnummer wijzigen‘.

Om voor het eerst in te loggen op het vernieuwde Internetbankieren heeft u uw huidige gebruikersnaam nodig. Bent u uw huidige gebruikersnaam vergeten? Stuur dan een e-mail naar sparen@LloydsBank.nl vanaf uw bij ons bekende e-mailadres.

Uw nieuwe gebruikersnaam kan niet worden gewijzigd. Die is permanent gekoppeld aan uw account.

Een mTAN (Mobile Transaction Authorisation Number) is een sms met een code die u op uw mobiele telefoon ontvangt. Voor de veiligheid blijft de mTAN maar 15 minuten geldig. Wij sturen de mTAN alleen naar een Nederlands mobiel telefoonnummer.

Heeft u binnen 10 minuten geen sms van ons gehad? Probeer het dan op een later moment nog eens. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met de Spaar Service Desk.

Alle veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u een overzicht van alle veelgestelde vragen over de Internet Spaarrekening. Mogelijk staat uw vraag daar ook bij. Vindt u geen antwoord op uw vraag? Onze medewerkers van de Spaar Service Desk helpen u graag.