Lloyds Bank is onderdeel van Lloyds Banking Group. Een groep die in 2009 is ontstaan uit een fusie tussen een aantal bekende Britse financiële instellingen, waaronder Lloyds Bank en Bank of Scotland. Onze gezamenlijke geschiedenis gaat daarmee terug tot 1695.
Lloyds Banking Group is actief in zo'n 10 landen over de hele wereld, de meeste in Europa. In ons moederland Groot-Brittannië hebben we meer dan 30 miljoen klanten. Daar zijn we de grootste in betaal- en spaarrekeningen, hypotheken, persoonlijke leningen en credit cards. Dat Lloyds Bank onderdeel is van een grote instelling met zo veel kennis en ervaring heeft voordelen voor u. Zo hebben we een enorm netwerk en kunnen wij u efficiënt en professioneel helpen.

Ja, u kunt zoveel hypotheekberekeningen maken als u wilt. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Nee, uw hypotheekaanbod is geheel vrijblijvend en kosteloos. U betaalt uitsluitend behandelingskosten als uw hypotheek daadwerkelijk passeert bij de notaris.

Wij brengen eventueel kosten in rekening wanneer u de geldigheidsduur van een Lloyds Bank hypotheekaanbod wilt verlengen. Indien de rente gedurende de tweede periode van drie maanden stijgt, bent u ons bereidstellingsprovisie verschuldigd. Deze provisie bedraagt 0,25% per verlengde maand, te rekenen over de totale hypotheeksom.

Het duurt maximaal 10 werkdagen voordat u uw spaarrekening kunt gebruiken. Dat komt doordat wij uw identiteit nog moeten controleren. Daarvoor stuurt u ons een kopie van uw paspoort of identiteitskaart en stort u een willekeurig bedrag vanaf uw betaalrekening op uw Internet Spaarrekening. Met die gegevens kunnen wij controleren wie u bent. Zodra we hebben gecontroleerd dat uw gegevens kloppen, sturen we u een activeringscode. Daarmee kunt u uw spaarrekening activeren. Heeft u de activeringscode na 2 weken nog steeds niet gehad? Belt u dan met onze Spaar Service Desk.