Als u het ergens niet mee eens bent
Bij Lloyds Bank draait alles om u, onze klant. Maar natuurlijk gaat het ook wel eens mis. Heeft u een opmerking of klacht? Neem dan contact met ons op. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.
Ik heb een klachtHeeft u een vraag over onze producten? Bekijk dan onze veelgestelde vragen over hypotheken, de verhuurhypotheek, sparen, de persoonlijke lening en de zakelijke lening. Staat uw vraag er niet tussen? En wilt u contact met een medewerker van Lloyds Bank? Hieronder leest u wat uw contactmogelijkheden en onze openingstijden zijn.
Hypotheek Service Desk
020 200 83 88 (menukeuze 1)
Maandag t/m donderdag: 8.30 tot 20.00 uur
Vrijdag: 8.30 tot 17.30 uur
Spaar Service Desk
020 200 83 88 (menukeuze 2)
Maandag t/m donderdag: 9.00 tot 18.00 uur
Vrijdag: 9.00 tot 17.30 uur
Service Desk Lenen
020 200 83 88 (menukeuze 3)
Maandag t/m vrijdag: 8.30 tot 17.00 uur
U kunt ons uw vraag toesturen via dit contactformulier. Uw vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord.
Postadres
Lloyds Bank, Postbus 93020, 1090 BA Amsterdam
Antwoordnummer
Lloyds Bank, Antwoordnummer 39115, 1090 WC Amsterdam
Download formulieren en documenten met informatie over onze producten.
Bij Lloyds Bank draait alles om u, onze klant. Maar natuurlijk gaat het ook wel eens mis. Heeft u een opmerking of klacht? Neem dan contact met ons op. Samen zoeken wij dan naar een oplossing.
Ik heb een klachtDe Entree 254, 1101 EE Amsterdam
Journalisten en redacties kunnen contact opnemen met:
Lloyds Bank, afdeling Marketing
T: 020 462 23 66
E: marketing@lloydsbank.nl
Dan kunt u contact opnemen met onze Group Press Office:
T: + 44 207 356 2374
E: mediarelationsteam@lloydsbanking.com