De persoonlijke lening is niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten. Het aanvragen van een persoonlijke lening is dus niet meer mogelijk. Voor klanten die al een persoonlijke lening bij ons hebben, verandert er niets.
Als u een persoonlijke lening heeft
Uw persoonlijke lening loopt gewoon door en onze Service Desk Lenen blijft voor u klaar staan bij al uw vragen en verzoeken. Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen over lopende persoonlijke leningen
Uw persoonlijke lening blijft doorlopen onder de afgesproken voorwaarden. Uw maandbedrag en de rente blijven tijdens de looptijd van uw lening gelijk.
U kunt op elk moment een zelf gekozen bedrag (boetevrij) aflossen. Maak het bedrag over naar ons bankrekeningnummer NL19 RABO 0343 0974 43 op naam van Lloyds Bank. Vermeld hierbij uw contractnummer dat begint met '100' of '101'.
U kunt zelf, of via een tussenpersoon, kijken of andere kredietverstrekkers een lening aanbieden die past bij uw situatie. Als u oversluit, dan kunt u de persoonlijke lening bij Lloyds Bank boetevrij aflossen. Met de nieuwe lening betaalt u de persoonlijke lening bij Lloyds Bank terug. Op vergelijkingsplatforms zoals Lening.nl vindt u een overzicht van mogelijke kredietverstrekkers en de rentes.
Het is niet mogelijk om uw persoonlijke lening bij Lloyds Bank te verhogen. Wilt u een extra bedrag lenen? Neem dan zelf, of via een tussenpersoon, contact op met een andere kredietverstrekker. Op vergelijkingsplatforms zoals Lening.nl vindt u een overzicht van mogelijke kredietverstrekkers en de rentes.
Informatie over uw persoonlijke lening
Alle belangrijke productinformatie blijft voor u beschikbaar. Hieronder vindt u alles wat u nodig heeft.
Overige veelgestelde vragen
Vind antwoord op veelgestelde vragen over betalen en het doorgeven van wijzigingen.