Hoe geeft u het overlijden aan ons door?

U kiest zelf hoe u het overlijden aan ons doorgeeft:

  • Vul het formulier in

U kunt het overlijden melden met dit formulier. Stuur het ingevulde formulier met de akte van overlijden via e-mail naar bijzonderbeheer@lloydsbank.nl of per post naar de afdeling Bijzonder Beheer van Lloyds Bank, Antwoordnummer 39115, 1090 WC in Amsterdam (een postzegel is niet nodig). Zijn er al andere documenten beschikbaar? Zoals een verklaring van erfrecht of een uittreksel uit het Centraal Testamentenregister (CTR)? Dan mag u deze documenten ook alvast meesturen. 

  • Telefonisch

Bel met onze medewerkers van Bijzonder Beheer via telefoonnummer 020 563 28 68. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur.

Wat kunt u van ons verwachten?

Na ontvangst van uw melding bekijken wij wat er in deze situatie bij de afhandeling komt kijken. Daarna ontvangt u een brief. In deze brief bevestigen wij uw melding. Ook laten wij u in deze brief weten of wij nog andere documenten van u nodig hebben. Bijvoorbeeld om de tenaamstelling van de hypotheek te kunnen wijzigen. Als u dat prettig vindt, nemen wij telefonisch contact met u op om de eventuele vervolgstappen met elkaar te bespreken.

Wilt u een advies dat is afgestemd op uw situatie?

Dan kunt u terecht bij een financieel adviseur. De adviseur bekijkt en bespreekt met Lloyds Bank wat uw mogelijkheden zijn en bepaalt samen met u de vervolgstappen. Houd er rekening mee dat u kosten betaalt voor dit advies. 

Vind een adviseur