Vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.
Wij begrijpen dat er veel op u afkomt na een overlijden. Tijdens deze moeilijke periode moet u veel regelen, terwijl uw hoofd daar misschien niet naar staat. Ook voor de hypotheek. Wij helpen u graag om de zaken rond de hypotheek met zorg en aandacht af te handelen.
U kiest zelf hoe u het overlijden aan ons doorgeeft:
U kunt het overlijden melden met dit formulier. Stuur het ingevulde formulier met de akte van overlijden via e-mail naar bijzonderbeheer@lloydsbank.nl of per post naar de afdeling Bijzonder Beheer van Lloyds Bank, Antwoordnummer 39115, 1090 WC in Amsterdam (een postzegel is niet nodig). Zijn er al andere documenten beschikbaar? Zoals een verklaring van erfrecht of een uittreksel uit het Centraal Testamentenregister (CTR)? Dan mag u deze documenten ook alvast meesturen.
Bel met onze medewerkers van Bijzonder Beheer via telefoonnummer 020 563 28 68. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur.
Na ontvangst van uw melding bekijken wij wat er in deze situatie bij de afhandeling komt kijken. Daarna ontvangt u een brief. In deze brief bevestigen wij uw melding. Ook laten wij u in deze brief weten of wij nog andere documenten van u nodig hebben. Bijvoorbeeld om de tenaamstelling van de hypotheek te kunnen wijzigen. Als u dat prettig vindt, nemen wij telefonisch contact met u op om de eventuele vervolgstappen met elkaar te bespreken.
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.