Online via Mijn Hypotheek

Log in op Mijn Hypotheek

Ga naar ‘Mijn gegevens’ en kies voor ‘Betaalgegevens’

Klik daarna op ‘Wijzig’ en volg de stappen

U ontvangt een bevestiging in uw berichtenbox in Mijn Hypotheek als het rekeningnummer is aangepast.

Log in op Mijn Hypotheek

Nog geen toegang tot Mijn Hypotheek?

Maak dan snel en eenvoudig een account aan.

Account aanmaken

Via e-mail of post

Heeft u geen account voor Mijn Hypotheek? Dan kunt u uw rekeningnummer ook wijzigen via e-mail of post:

✓  Vul dit machtigingsformulier in en onderteken het formulier.

✓  Verzamel de documenten die u met het aanvraagformulier mee moet sturen. Op de eerste pagina van het formulier leest u om welke documenten het gaat.

✓  Stuur het machtigingsformulier en de documenten per e-mail naar hypotheek@lloydsbank.nl of per post naar Lloyds Bank, t.a.v. Hypotheek Service Desk, Antwoordnummer 39115, 1090 WC Amsterdam. Een postzegel is niet nodig.

✓  U ontvangt een brief per post als het rekeningnummer is aangepast.