
Online via Mijn Hypotheek
✓ Log in op Mijn Hypotheek
✓ Ga naar ‘Mijn gegevens’ en kies voor ‘Betaalgegevens’
✓ Klik daarna op ‘Wijzig’ en volg de stappen
U ontvangt een bevestiging in uw berichtenbox in Mijn Hypotheek als het rekeningnummer is aangepast.

Via e-mail of post
Heeft u geen account voor Mijn Hypotheek? Dan kunt u uw rekeningnummer ook wijzigen via e-mail of post:
✓ Vul dit machtigingsformulier in en onderteken het formulier.
✓ Verzamel de documenten die u met het formulier mee moet sturen. Op de eerste pagina van het formulier leest u om welke documenten het gaat.
✓ Stuur het formulier en de documenten per e-mail naar hypotheek@lloydsbank.nl of per post naar Lloyds Bank, t.a.v. Hypotheek Service Desk, Antwoordnummer 39115, 1090 WC Amsterdam. Een postzegel is niet nodig.
✓ U ontvangt een brief per post als het rekeningnummer is aangepast.
Vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag snel verder.