Veelgestelde vragen over de Lloyds Bank Verzamelapp
Met de Lloyds Bank Verzamelapp verzamelt u uw gegevens op een veilige manier bij websites van de overheid waar deze gegevens al bekend zijn. De Lloyds Bank Verzamelapp begeleidt u langs deze websites. Bij iedere website logt u in met uw DigiD. Als u een partner heeft, dan logt hij of zij ook in. U ziet de verzamelde gegevens overzichtelijk op uw scherm staan. Aan het einde van het proces besluit u zelf of u de verzamelde informatie doorstuurt naar ons. Zodra u de Lloyds Bank Verzamelapp afsluit, worden alle in de app verzamelde gegevens automatisch verwijderd van uw telefoon.
Met de Lloyds Bank Verzamelapp verzamelt u uw gegevens vanuit de bron. Dat heeft de volgende voordelen:
- U bespaart tijd, omdat u geen informatie handmatig hoeft in te typen.
- U bespaart tijd, omdat u geen documenten hoeft te verzamelen.
- U kunt geen fouten maken bij het in-of overtypen.
- U kunt niet per ongeluk vergeten om bepaalde informatie door te geven, zodat u later niet alsnog allerlei informatie moet aanleveren.
De Lloyds Bank Verzamelapp gaat uit van twee belangrijke principes:
- U bepaalt zelf of u de opgehaalde informatie met ons wilt delen.
- Zodra u de Lloyds Bank Verzamelapp stopt of sluit, wordt alle informatie automatisch van uw telefoon verwijderd. Ook nadat u de informatie aan ons heeft doorgegeven, blijft er geen informatie bewaard in de Lloyds Bank Verzamelapp of op uw telefoon.
U moet bij iedere website steeds opnieuw inloggen. Het is voor anderen niet toegestaan om namens u met DigiD in te loggen. Daarom is dat ook niet mogelijk binnen de Lloyds Bank Verzamelapp. De app maakt het u wel gemakkelijker. U kunt aangeven dat de app uw inloggegevens tijdens het proces voor u bewaart. Dat maakt het gebruik wat eenvoudiger. Bij de eerste website logt u in, bij de volgende websites zijn uw inloggegevens alvast ingevuld.
Dat is heel eenvoudig. Beëindig de sessie door de app op uw telefoon te sluiten. De Lloyds Bank Verzamelapp bewaart geen gegevens van u. Op een later moment kunt u altijd weer opnieuw starten. De sessie wordt ook automatisch beëindigd als u de app een aantal minuten niet gebruikt.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op
Hypotheek Service Desk
020 200 83 88 (menukeuze 1)
Op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur
hypotheekaanvraag@lloydsbank.nl
Servicedesk Lenen
020 200 83 88 (menukeuze 3)
Op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur
lenen@lloydsbank.nl