Jouw Rol
Bij Lloyds Bank zijn we op zoek naar een Service Manager! Ben jij een verbinder met een scherp analytisch vermogen, die graag de kwaliteit van dienstverlening bewaakt en optimaliseert? Kun jij plannen, organiseren en stakeholders meenemen in verbeteringen? Dan is deze rol iets voor jou!
Jouw rol als Service Manager
Als Service Manager ben jij de spil tussen Lloyds Bank en onze leveranciers. Jij zorgt ervoor dat de afgesproken dienstverlening conform SLA wordt gerealiseerd en continu verbeterd. Je coördineert incidenten, bewaakt processen en rapporteert prestaties aan stakeholders. Daarnaast denk je proactief mee over optimalisaties en nieuwe mogelijkheden.
Een dag in jouw leven
08:30 – Start van de dag: check openstaande incidenten en stem af met je team.
09:00 – Incidentmanagement: coördineer een storing in het kredietbeoordelingssysteem.
10:30 – Operationeel overleg met Stater: bespreek prestaties en verbeterpunten.
13:00 – Service requests & controles: voer wijzigingen door en check procedures.
15:00 – Rapportage & stakeholderoverleg: presenteer resultaten en adviseer verbeteringen.
16:30 – Recertification proces: beheer toegangsrechten.
17:00 – Afsluiting: plan acties voor morgen en sluit af met het team.
Over het Team
Je komt terecht in ons Demand Management team: een klein, hecht team van drie collega’s binnen Lloyds Bank Nederland. Samen zorgen we ervoor dat de diensten van onze leverancier Stater naadloos aansluiten op de behoeften van onze organisatie. We monitoren de kwaliteit, coördineren incidenten en service requests, en onderhouden nauwe contacten met interne en externe stakeholders.
Bij ons vind je een informele, energieke sfeer, waar samenwerking centraal staat en ruimte is voor humor.
Jouw verantwoordelijkheden
-
Managen van incidenten van begin tot eind.
-
Bijwonen van operationele overleggen met suppliers.
-
Uitvoeren van het recertification proces.
-
Indienen van service requests (bijv. klantbrieven, systeemaanpassingen).
-
Uitvoeren van controles op rentes, kosten en klantcommunicatie.
-
Bijhouden van werkinstructies en procedures.
Klaar om jouw expertise in te zetten en onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen?
Solliciteer vandaag nog en word onze nieuwe Service Manager!
Wie ben jij?
- HBO werk- en denkniveau.
- Affiniteit met de financiële sector, bij voorkeur hypotheekprocessen.
- Kennis van Stater-systemen (pré).
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels.
- Sterke communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen.
- Proactief, ondernemend en resultaatgericht.
Waarom Lloyds Bank?
- Werken in een klein, dynamisch team met korte lijnen.
- Een organisatie in beweging, waar jouw ideeën echt impact maken.
- Informele cultuur met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Enkele highlights van onze arbeidsvoorwaarden
- 13e maand salaris, dat maandelijks of eenmaal per jaar in december wordt uitbetaald.
- 30 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40 urige werkweek)
- Premie- vrije pensioenregeling.
- Hybride werken
Jouw recruitment proces
Solliciteer op onze vacatures door je cv en motivatiebrief te sturen naar stanley.waccary@lloydsbank.nl, of gebruik het sollicitatieformulier op onze website. Na ontvangst van je sollicitatie beoordelen wij deze en ontvang je zo snel mogelijk een reactie.
Na het indienen van jouw sollicitatie neemt onze recruiter Stanley Waccary contact met je op om een kort kennismakingsgesprek via Teams in te plannen.
Je eerste gesprek met ons vindt online of op bij ons kantoor in Amsterdam plaats. Het doel van dit gesprek is om elkaar beter te leren kennen en te kijken of er een goede match is met het team, de organisatie en de openstaande functie.
We zijn enthousiast en laten je graag kennismaken met andere collega’s. Het gesprek vindt online of op ons kantoor in Amsterdam plaats, waarbij we dieper ingaan op de functie-eisen en het team waarin je komt te werken.
Gefeliciteerd! We kijk ernaar uit om jou als ons nieuwste teamlid te verwelkomen. Is dit gevoel wederzijds? Dan ontvang je ons aanbod per e-mail. Voor de meeste functies maakt een screening deel uit van het sollicitatieproces; deze vindt plaats nadat je het aanbod hebt geaccepteerd.
Over Lloyds Bank
Lloyds Bank GmbH is onderdeel van Lloyds Banking Group, een financiële instelling met een grote klantenkring in het Verenigd Koninkrijk en andere delen van de wereld. Samen met ons kantoor in Berlijn vormen we Lloyds Bank GmbH. Ondertussen werken er in Amsterdam en Berlijn meer dan 500 collega’s.
We streven ernaar het goede voorbeeld te geven in de keuzes die we maken als organisatie: van waar en hoe we investeren, tot de producten en diensten die we aanbieden, en uiteraard de werkomgeving die we creëren. We zoeken voortdurend naar nieuwe manieren om samen te werken met mensen, communities en ondernemingen, zodat we steeds kunnen meebewegen met hun behoeften. En we blijven innoveren om duurzame keuzes makkelijk en aantrekkelijk te maken.
Bij Lloyds Bank GmbH spelen we een belangrijke rol in het leven van mensen: door de producten die we bieden, maar ook door de manier waarop we werken. We financieren je hypotheek en houden je spaargeld veilig. In Amsterdam doen we dit met een enthousiast team van ongeveer 200 collega’s van verschillende nationaliteiten. Met een betrokkenheidsscore van 93% vinden collega’s ons een echte ‘Great Place to Work’!
Met onze grote ambities zoeken wij nieuwe collega’s die frisse ideeën aandragen om samen verder te groeien!
Are you ready to join our journey?
Hebben wij je nieuwsgierig gemaakt en ben je klaar om ons team te versterken? Stel jezelf dan zo goed mogelijk aan ons voor en stuur je sollicitatie naar: stanley.waccary@lloydsbank.nl, of gebruik het sollicitatieformulier op onze website. Een screening maakt deel uit van de procedure.
We hopen je snel te ontmoeten!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.