Wij moeten belangrijke informatie over het gebruik van uw Internet Spaarrekening aan u toesturen. U kunt zich niet uitschrijven voor deze e-mails.
Overzicht van berichten
1. Rentewijzigingen
U krijgt een variabele rente over het geld op uw spaarrekening. Elke keer als wij het rentepercentage van de spaarrekening hoger of lager maken, ontvangt u een e-mail van ons. Als deze veranderen en in uw nadeel kunnen zijn, dan ontvangt u daarover minimaal twee weken van tevoren bericht. Voeren wij een verandering door die in uw voordeel is? Dan hoeven wij u daarover niet minimaal twee weken van tevoren te informeren.
2. Jaarlijkse informatie
Wij sturen u jaarlijks een e-mail om u te laten weten dat uw jaaropgave voor u klaar staat. In deze e-mails geven wij u meestal ook andere belangrijke informatie over bijvoorbeeld uw belastingaangifte of wijzigingen in wet- en regelgeving.
3. Wijzigingen in voorwaarden
Wij kunnen de voorwaarden van uw spaarrekening veranderen. Als wij dat doen, dan laten wij u dat minimaal twee maanden van tevoren weten. Voeren wij een verandering door die in uw voordeel is? Dan hoeven wij u daarover niet minimaal twee maanden van tevoren te informeren.
4. Opheffen van uw spaarrekening
Als u de spaarrekening al een langere tijd niet heeft gebruikt en er ook geen geld op de rekening staat, dan mogen wij uw rekening sluiten. U krijgt dan eerst een e-mail van ons waarin wij u vragen of u de rekening toch wilt houden.
5. Systemen
Wij sturen u e-mails toe over de systemen die u gebruikt voor het beheren uw spaarrekening. Bijvoorbeeld als wij deze systemen vernieuwen, wijzigen of onderhouden.
6. Overige informatie
Overige informatie die belangrijk is voor u als spaarder bij Lloyds Bank.
Marketinginformatie
U ontvangt alleen met uw toestemming marketinginformatie van ons met informatie en/of aanbiedingen die interessant voor u kunnen zijn.
Vragen?
Neem dan gerust contact met ons op. Onze medewerkers van de Spaar Service Desk helpen u graag.