Wij versturen elk jaar meer dan 240.000 brieven. Omdat wij u nu een goed alternatief kunnen bieden door de post digitaal voor u klaar te zetten in Mijn Hypotheek, kunnen wij ons papiergebruik verminderen en dat is beter voor het milieu. Daarnaast biedt Mijn Hypotheek u veel voordelen. Zo staan al uw hypotheekgegevens overzichtelijk en veilig op één plek en kunt u uw post altijd en overal bekijken wanneer het u uitkomt.

> Maak direct een account aan

Zodra er nieuwe post voor u is, ontvangt u een e-mail van ons van het e-mailadres donotreply.lloydsbank@stater.nl.

Controleer uw spambox, want het kan helaas voorkomen dat onze e-mail van het e-mailadres donotreply.lloydsbank@stater.nl hierin terechtkomt. Als dit niet het geval is, kan het zijn dat wij onze e-mail niet kunnen afleveren, bijvoorbeeld doordat uw e-mailadres onjuist is, uw mailbox vol zit of doordat uw mailserver niet bereikbaar is. Hierover informeren wij u dan per papieren post.

Na het inloggen, vindt u alle post over uw hypotheek onder de tab ‘Documenten’.

Nadat u de brief in Mijn Hypotheek heeft geopend, kunt u deze eenvoudig opslaan op uw eigen computer.

Dat is mogelijk. Stuur dan een e-mail met uw naam en leningnummer naar hypotheek@LloydsBank.nl en zet ‘papieren post’ in het onderwerp. Wij maken dit dan gelijk voor u in orde.

Op dit moment hoeft u niet te betalen voor het ontvangen van papieren post. In de toekomst kan dit veranderen.