Mijn Hypotheek is een beveiligde online omgeving waar alleen u toegang toe heeft. Met een account kunt u:

  • 24 uur per dag uw hypotheek inzien
  • eenvoudig wijzigingen doorgeven
  • nog sneller uw bouwdepotdeclaraties indienen
  • digitaal uw post bekijken

> Maak direct een account aan

Voor een nieuwe toegangscode kunt u contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 020 200 83 88.

Nadat u uw leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken.

Als u op de link in de e-mail klikt, die wij u hebben gestuurd toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' direct een nieuwe link op te vragen. U heeft dan weer 15 minuten de tijd om op deze link te klikken en uw account te activeren.

U kunt inloggen met uw gebruikersnaam, uw wachtwoord en een SMS-code. Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw e-mailadres. Iedere keer dat u inlogt, ontvangt u een gratis SMS met een nieuwe code op uw mobiele telefoon. Door het invullen van deze code krijgt u toegang tot Mijn Hypotheek.

Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw e-mailadres. Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'E-mailadres vergeten?' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt en daarna uw leningnummer en uw geboortedatum invult, ontvangt u direct een SMS met uw e-mailadres op het bij ons bekende mobiele telefoonnummer.

Om uw e-mailadres te wijzigen, logt u in op Mijn Hypotheek. Bij ‘Uw gegevens’ kunt u uw e-mailadres en andere contactgegevens inzien en wijzigen.

Op de inlogpagina van Mijn Hypotheek staat een link 'Wachtwoord vergeten?' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt en daarna uw e-mailadres invult, kunt u kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.

Neem dan telefonisch contact met ons op. U kunt ons bereiken van maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 020 200 83 88.

 

Heeft u een ander mobiel telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in Mijn Hypotheek? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens ontvangt u direct een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw mobiele telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw mobiele telefoonnummer heeft gewijzigd, ontvangt u een bevestiging in Mijn Hypotheek.

Heeft u de hypotheek samen met iemand anders aangevraagd? Dan kan de tweede aanvrager ook een account aanmaken. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 020 200 83 88.

Hiervoor logt u in op Mijn Hypotheek. Klik onder in het scherm op 'Contact' en daarna op ‘Suggesties’. In dit veld kunt u uw op- en aanmerkingen aan ons doorgeven.

Als u bent ingelogd, kunt u onder in het scherm de link naar de Algemene Gebruikersvoorwaarden vinden. In deze voorwaarden leest u wat u kunt verwachten van Mijn Hypotheek, hoe Mijn Hypotheek is beveiligd en welke wijzigingen u kunt doorgeven.

De jaaropgave wordt een keer per jaar verstrekt. Dit gebeurt meestal tussen eind januari en begin februari. Na het inloggen, kunt u de jaaropgave vinden bij de tab ‘Documenten’.